Melanobus wypromuje DAX Cosmetics w kurortach nadmorskich

Rusza eventowa kampania reklamowa DAX Cosmetics, w ramach której nadbałtyckie kurorty odwiedzi melanobus umożliwiający badania skóry. Głównym partnerem akcji - realizowanej przez agencję Project Ambient - jest magazyn „Cosmopolitan”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Melanobus wraz z ekipą fachowców zajmujących się badaniami skóry w dniach 8-21 lipca odwiedzi 14 miejscowości z Sopotem, Łebą i Kołobrzegiem na czele. Badania będą przeprowadzane w godzinach 10-18.

Oprócz fachowych porad odwiedzający będą mogli skorzystać z innych atrakcji: w specjalnie zaaranżowanym namiocie znajdzie się strefa dla dzieci z wielkoformatowymi wersjami popularnych gier planszowych i kącikiem plastycznym, natomiast dla starszych dostępne będą pufy i leżaki oraz wydania magazynu „Cosmopolitan”. Ponadto zaplanowano konkursy dla dzieci i dorosłych na temat świadomego opalania, dbania o zdrowie i ciekawostek związanych z daną miejscowością.

grafika

Oprócz Dax Cosmetics i „Cosmopolitana” partnerami eventów są Centrum Onkologii oraz Fundacja Tam i z Powrotem. Za realizację kampanii odpowiada agencja Project Ambient.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy