„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który jako jedyny zyskał w zestawieniu. Pozostałe tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół
Shutterstock.com

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 59 709 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku zwiększyła się ona o 0,64 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 5,03 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 44 653 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 15,24 proc. do 38 112 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,10 proc. i ostatecznie wyniósł 30 247 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 roku wyniosła 27 993 egz., po spadku o 7,93 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 44,75 proc. do poziomu 15 956 egz.

We wrześniu 2013 roku także liderem był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2012 roku zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,65 proc. i wyniosła 66 576 egz.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (43 774 egz.; wzrost o 4,14 proc.). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Logo” - było to 26,34 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek