SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem

W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 60 756 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 5,28 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,2 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 644 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,63 proc. do 28 468 egz.

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 5,66 proc. do 27 819 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 27 952 egz., po spadku o 4,98 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) wzrósł o 20,75 proc. do poziomu 19 456 egz.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health

98 160

60 756

60 756

98 000

57 709

57 709

Playboy

70 000

35 644

35 644

75 000

41 485

41 062

CKM

65 000

28 468

28 468

75 000

32 962

32 962

Logo

56 900

29 416

27 819

62 000

29 543

29 487

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

50 398

30 551

27 952

61 992

30 417

29 417

Sukces

36 928

27 141

19 456

37 125

16 445

16 112


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy” - było to 43,49 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health

98 160

60 756

60 756

98 370

68 439

68 439

Playboy

70 000

35 644

35 644

100 000

63 079

63 079

CKM

65 000

28 468

28 468

65 000

33 097

33 047

Logo

56 900

29 416

27 819

58 000

30 007

28 235

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

50 398

30 551

27 952

53 986

34 389

31 573

Sukces

36 928

27 141

19 456

38 051

28 683

20 993

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Zastanawiam się jak długo jeszcze Marquard będzie utrzymywał wydawcę i naczelnych. W normalnym wydawnictwie przy takich spadkach (od kilku lat) już dawno poleciałyby głowy. Był czas, gdy powinien był opchnąć oba tytuły w jakieś dobre ręce - teraz to już pozamiatane. Czas chyba odłączyć kroplówkę.
10 10
odpowiedź
User
Analityk1
CKM to najlepszy przykład tego, co się dzieje z pismem, gdy horyzonty wydawcy sięgają najwyżej poziomu własnych dowcipasów
10 10
odpowiedź