SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem

W I kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I kwartale 2014 roku wyniosła 62 394 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 8,76 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 4,78 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 45 217 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,44 proc. do 30 302 egz.

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 16,05 proc. do 26 408 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w I kwartale br. wyniosła 30 258 egz., po spadku o 5,73 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) wzrósł o 10,65 proc. do poziomu 14 701 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 350

62 394

62 394

97 833

57 367

57 367

Playboy

80 000

45 217

45 217

83 236

47 841

47 487

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

63 333

30 318

30 302

75 000

38 570

38 570

Logo

57 333

28 126

26 408

62 667

31 513

31 457

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

54 128

32 792

30 258

64 330

33 531

32 098

Sukces

33 154

23 338

14 701

42 066

15 252

13 286


W marcu 2014 roku liderem również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2013 roku zwiększyła się o 4,78 proc. do 57 986 egz. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Playboy” (36 929 egz.; spadek o 1,11 proc.). Natomiast na trzecie miejsce spadło „CKM” (29 390 egz.; w dół o 22,88 proc.).

W tym ujęciu najwięcej straciło „Logo” - było to 23,62 proc. do 23 169 egz.

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 520

57 986

57 986

98 000

55 340

55 340

Playboy

70 000

36 929

36 929

75 000

37 490

37 338

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

29 390

29 390

70 000

38 109

38 109

Logo

57 100

24 956

23 169

63 000

30 388

30 332

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

58 001

33 435

31 250

68 998

34 817

34 217

Sukces

24 482

14 214

11 829

35 132

16 197

15 744


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Boy
Studenci dziennikarstwa na darmowych stażach już nie starają się dostać do wyamrzonych redakcji, więc nie ma komu pracować, a za spisywane z Internetu bzdury już faceci nie chcą płacić.
odpowiedź
User
Alutek
Ciągle dinozaury nie dają rady.... A pytanie o Rihanne "To ona jest znana????" jest klasyczne. Cóz, czytelnicy nie podzielają entuzjazmu dyr wyd dla Wagnera :)
odpowiedź