SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Metsä Tissue wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej

Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe)  wygrała przetarg na obsługę mediową Metsä Tissue, producenta papierowych artykułów higienicznych, właściciela takich marek, jak Lambi, Mola i Tento.

Article

Agencja Spark Foundry będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup mediów.

- Naszym celem było znalezienie agencji mediowej z zasięgiem międzynarodowym, która zwiększyłaby widoczność naszych marek, przede wszystkim marki Lambi na wszystkich naszych kluczowych rynkach. Chcieliśmy wybrać długoterminowego partnera, który będzie pomagał nam wdrażać ustaloną strategię i osiągać ambitne cele biznesowe Metsä Tissue – mówi Magdalena Smolińska, dyrektorka marketingu CEE Metsä Tissue i dodaje – Po szczegółowej analizie agencji, doszliśmy do wniosku, że Spark Foundry najlepiej odpowiada na potrzeby Metsä Tissue. Ich oferta była doskonałym połączeniem wiedzy i doświadczenia strategicznego z dogłębną znajomością lokalnych rynków mediowych. Doceniliśmy również bardzo wysoką jakość prezentowanych planów, ujednolicone procesy i spójne narzędzia na wszystkich rynkach, jak również kompetentne lokalne zespoły dbające o codzienny biznes.

W przetargu brały udział 4 agencje o zasięgu międzynarodowym.

Współpraca pomiędzy Metsä Tissue a Spark Foundry rozpoczęła się z początkiem stycznia, a działania zaplanowane są na przestrzeni całego roku.

 

Dołącz do dyskusji: Metsä Tissue wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl