SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Krukowski dyrektorem sprzedaży w Infor Biznes

Michał Krukowski objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w centrum reklamy Infor Biznes. Przejmuje obowiązki Katarzyny Jasińskiej-Szulc, która przechodzi na urlop macierzyński. Natomiast Artur Skiba będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów digitalowych do domów mediowych.

Michał Krukowski, fot. Infor BiznesArticle

Do zadań Krukowskiego należy zarządzanie całym działem sprzedaży „Dziennika Gazety Prawnej”, w tym sprzedażą reklam w wydaniach drukowanych „DGP”, relacjami z domami mediowymi, sprzedażą projektów korporacyjnych oraz sprzedażą produktów internetowych dla klientów bezpośrednich.

Michał Krukowski z Infor Biznes jest związany od 10 lat. Dotychczas w centrum reklamy firmy był dyrektorem ds. sprzedaży bezpośredniej.

Artur Skiba jako kierownik działu sprzedaży internetowej przejmuje odpowiedzialność za całość sprzedaży produktów digitalowych do domów mediowych. Dotychczasowy zakres obowiązków - czyli display w domach mediowych - został poszerzony o internetowe produkty content marketingowe i projekty specjalne.

W grudniu 2016 roku średnia sprzedaż „Dziennika Gazety Prawnej” wynosiła 42 486 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Krukowski dyrektorem sprzedaży w Infor Biznes

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Brawo, Michał. Właściwa osoba na właściwym miejscu, powodzenia!
odpowiedź
User
em
Gratulacje Michał :)
odpowiedź
User
2017
Michał, gratulacje. Świetny facet, dobry człowiek i fachowiec.
odpowiedź
User
Anonimowa
Jaka właściwa osoba na właściwym miejscu? Człowiek, który nigdy nie miał nic wspólnego z domami mediowymi. Zajmował się wyłącznie działem sprzedaży bezpośredniej. Nie rozumie negocjacji, zasad funkcjonowania rynku domów mediowych.
DGP po prostu zaczyna politykę pomijania domów mediowych i docierania bezpośrednio do klientów, co jest zrozumiało biorąc pod uwagę zasięg jaki mają i koszt dotarcia, nie mówiąc o produktach, które sprzedają. W firmie panuje ogólny chaos, a do jednego klienta wydzwania po kilka osób. Porażka
odpowiedź
User
Magda/Stasiek
Michałku, czy Twoje Ego zmiesci sie razem z Tobą w windzie? Wy padacie, jestescie mentalnie jeszcze w poprzednim wieku. Za chwilę nawet przetargi Wam zabiora, Jak tam skrzydła biznesu? Porażka? A Ornat nic nie sprzedała, a Wydanie specjalne? Bedzie prezentacja na konieć?
odpowiedź