Michał Narkiewicz: z Red8 do Mindshare Polska

Michał Narkiewicz dołączył do zespołu domu mediowego Mindshare Polska (GroupM) obejmując stanowisko strategy managera w dziale business development. Poprzednio pracował m.in. w agencjach Brasil, K2, BBDO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Narkiewicz: z Red8 do Mindshare Polska

Narkiewicz będzie odpowiadać m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji oraz moderowanie warsztatów.

Ostatnio, przez ponad rok pracował w agencji Red8 Advertising (obecnie należy do Dentsu Aegis Network Polska). Był tam senior strategy plannerem. Wcześniej przez ponad dwa lata pełnił funkcję strategy plannera w agencji BBDO Warszawa. Przedtem zaś był strategy consultantem w agencji K2 Internet. W latach 2012-2014 pracował w agencji Brasil Warsaw, m.in. jako account executive.

Zdobywał doświadczenie pracując dla takich marek, jak Dicoflor, Gerber czy Prudential.

Jest absolwentem m.in. Szkoły Głównej Handlowej i Akademii Leona Koźmiskiego w Warszawie.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego

Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego

Lasy Państwowe tworzą Centrum Komunikacji Społecznej

Lasy Państwowe tworzą Centrum Komunikacji Społecznej

Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa

Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki