Michał Wrąbel wraca do Salestube jako intelligence division director

Do Salestube, spółki MarTech & e-commerce connected należącej do Group One, wraca Michał Wrąbel, który obejmie stanowisko intelligence division director.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Michał Wrąbel wraca do Salestube jako intelligence division director
fot. materiały prasowe

Wrąbel stanie na czele jednego z największych zespołów analitycznych w regionie CEE. Ma to być strategiczne wzmocnienie kompetencji Salestube w obszarach data engineering i data science oraz kluczowy krok w realizacji długofalowej strategii rozwoju spółki na rynkach międzynarodowych.

– Powrót Michała do Salestube to dla nas ważny krok w rozwoju naszych kompetencji. Jego unikalne połączenie wiedzy technologicznej z doświadczeniem w konsultingu na rynkach globalnych oraz w budowaniu i zarządzaniu zespołami idealnie wpisuje się w naszą strategię. Jesteśmy przekonani, że pod jego przywództwem nasz dział Intelligence znacząco wzmocni pozycję lidera w regionie, dostarczając klientom innowacyjne rozwiązania oparte na danych, które realnie wspierają wzrost biznesu – mówi Krzysztof Rosiński, chief technology officer w Salestube.

Wrąbel wraca do struktur Group One po 5 latach. W międzyczasie zdobywał doświadczenie m.in. w Delve, gdzie w ostatnich latach odpowiadał za tworzenie i wdrażanie rozwiązań opartych na modelach uczenia maszynowego, przynoszących klientom wymierne korzyści biznesowe. Wcześniej w Kearney, globalnej firmie doradczej, rozwijał kompetencje strategiczne w środowisku międzynarodowym.

Wrąbel będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój produktów analitycznych Salestube oraz ich skalowanie w oparciu o rozwiązania ML i AI zbudowane na chmurowej infrastrukturze. Jego powrót wzmacnia również pozycję Salestube jako czołowego partnera Google w regionie CEE i istotnego partnera biznesowego dla klientów międzynarodowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu