Mikołaj Ciaś senior marketing managerem w Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś przejął funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych w Coca-Cola Poland Services.

km
km
Udostępnij artykuł:

Mikołaj Ciaś będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.

Od 2005 r. Ciaś tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił rolę marketing managera grupy marek Coca-Cola odpowiedzialnego za region Europy Północnej i Centralnej obejmującego Polskę, Czechy, Słowację oraz kraje bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek. Jako marketing and commercial activation manager prowadził zespół dedykowany projektowi Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w tych krajach.

Przed nominacją na nowe stanowisko Ciaś był szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.

Wcześniej pracował również na kierowniczych stanowiskach w działach marketingu firm Carlsberg Polska i Unilever Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta