Mniej internautów

Zmniejszyła się liczba osób, które deklarują korzystanie z Internetu. Przedstawiamy porównanie czego kobiety i mężczyźni szukają w "sieci"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych badania NetTrack  w grudniu 2004 roku zmniejszyła się liczba Internautów w Polsce. O ile w listopadzie  ich liczba wyniosła około 8 mln 140 tys., w tym badaniu jest ich 7 mln 859 tys.

Jak często korzystasz z internetu     codziennie lub prawie codziennie46%  kilka razy w tygodniu25%  raz na tydzień15%  kilka razy w miesiącu8%  raz na miesiąc4%  rzadziej niż raz na miesiąc2%  trudno powiedzieć0%  nie korzysta z internetu0%Gdzie korzystasz z internetu     w domu59%  w szkole / na uczelni25%  w pracy24%  u znajomych18%  w kawiarni internetowej, sklepie komputerowym14%  w innym miejscu1%Którą stronę internetową odwiedziłeś w ciągu miesiąca?     ONET (www.onet.pl)74%  WIRTUALNA POLSKA 63%  GOOGLE (www.google.pl)47%  INTERIA.PL (www.interia.pl)42%  GADU-GADU 39%  ALLEGRO (www.allegro.pl)27%  PORTAL GAZETA 19%  IDEA (www.idea.pl)18%  PORTAL O2 (www.o2.pl)15%  ERA (www.era.pl)13%

A czego  kobiety i mężczyźni szukają w Internecie?

 mężczyźniPoszukiwane informacje   potrzebne do nauki/pracy62%  hobby/zainteresowania57%  z kraju i z zagranicy51%  sport47%  książki/muzyka/film40%  oprogramowanie38%  telefony komórkowe/sieci GSM/akcesoria33%  wydarzenia kulturalne (koncerty/repertuar kinowy)31%  gry komputerowe28%  rozkłady jazdy pociągów/autobusów/lotów27%  ekonomiczno-prawne25%  sprzęt RTV/AGD24%  podróże/oferta turystyczna20%  zdrowie/uroda7%  inne2%

 kobietyPoszukiwane informacje   potrzebne do nauki/pracy69%  hobby/zainteresowania47%  książki/muzyka/film45%  z kraju i z zagranicy42%  wydarzenia kulturalne (koncerty/repertuar kinowy)40%  rozkłady jazdy pociągów/autobusów/lotów29%  zdrowie/uroda27%  ekonomiczno-prawne26%  podróże/oferta turystyczna24%  telefony komórkowe/sieci GSM/akcesoria19%  sport11%  oprogramowanie11%  gry komputerowe7%  sprzęt RTV/AGD6%  inne3%

W badaniu Net Track przeprowadzonym przez firmą SMG/KRC przepytano 1261 mężczyzn oraz 1100 kobiet. Badania przeprowadzono w okresie od października do grudnia 2004 na próbie zadeklarowanych internautów.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA