SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

Grupa Żywiec zaczyna kampanię „Wielka zwrotka Ż” zachęcającą do oddawania butelek zwrotnych. Występują w niej piosenkarka Monika Brodka oraz aktorzy Maciej Musiał i Marcin Dorociński.

Article

Kampania „Wielka zwrotka Ż” promuje nawyk oddawania butelek zwrotnych. - Oddając butelki zwrotne do sklepów mamy realny wpływ na zmniejszenie ilości odpadów oraz emisję CO2 do atmosfery. Chcielibyśmy, aby zwracanie butelek stało się powszechnym nawykiem – to mały krok, ale wykonywany przez tysiące osób, może wywołać realną zmianę. To dlatego zachęcamy naszych konsumentów do zwracania butelek zwrotnych do sklepów, a sklepy - do dołączania się do akcji - opisuje Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu w Grupie Żywiec.

Do sklepów biorących udział w akcji można oddawać bez paragonu wszystkie butelki zwrotne Żywca, a także marek piwnych innych producentów: Warka, Warka Radler, Tatra, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie Żatecky Pils oraz EB.

Za każdą butelkę zwróconą bez paragonu, sklep wypłaci 35 groszy (cena sugerowana). Obecnie w akcji bierze udział ponad 6,5 tys. sklepów, ich lista jest dostępna na stronie: wielkazwrotkaZ.pl.

Różnica 15 groszy przeznaczona jest dla sklepu biorącego udział w „Wielkiej Zwrotce Ż”. Ma to zachęcać właścicieli punktów sprzedaży do przyjmowania butelek zwrotnych. Każdy sklep może dołączyć do akcji w dowolnym momencie.

 

W kampanii reklamowej „Wielka zwrotka Ż” występują piosenkarka Monika Brodka oraz aktorzy Maciej Musiał i Marcin Dorociński. Działania marketingowe obejmują m.in. internet oraz prasę.

- Bardzo często myślimy, że nie mamy mocy sprawczej, aby wpłynąć na otaczające nas środowisko. Nic bardziej mylnego. Wystarczy zacząć od kilku niewymagających wielkiego wysiłku czynności, np. oddawania butelek zwrotnych do sklepu. W ten sposób dajemy im drugie życie i wprowadzamy z powrotem do obiegu, w którym mogą krążyć nawet przez 5 lat – komentuj Marcin Dorociński.

Spot promujący akcję można zobaczyć będzie od 3 lutego br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Zaplanowano również działania w internecie i reklamy outdoorowe.

Za strategię i kreację odpowiadają wspólnie 2012 Agency oraz VMLY&R, przy współpracy pod kątem muzycznym i artystycznym z agencją eventową Live. Zakup i planowanie mediów Starcom.  Działania PR prowadzi agencja Hope. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Sputnik Studio, za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a aranż muzyczny utworu „Sing it back" przygotował kompozytor Marcin Macuk.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qq
kojarzenie produktu spożywczego z terminem "zwrotka" nie jest zbyt szczęśliwe :-)
4 3
odpowiedź
User
marketer
Piwo i zwrotka źle mi się kojarzy
4 0
odpowiedź
User
grey
Najpierw więcej punktów choćby z maszynami pobierajacymi ten surowiec powinno powstać gdy mam się prosić kogoś w monopolowym o przyjęcie opakowań zwrotnych to aż mi się nie chce zwracać Lepiej zostawić w odpowiednim koszu do tego
0 0
odpowiedź
User
omd
A może wyższa kaucja za butelki np. w cenie chleba? Wtedy każdy by butelki oddawał do sklepów. Teraz łazenie za 50 groszy nie ma sensu.
0 1
odpowiedź
User
robi
urządzen więcej potrzeba kaucja też wiadomo Żywiec robi błąd marketingowy zamiast ładować środki finansowe w reklamę i honorarium dla śpiewaków powinni zainwestować w swoje Maszyny stacjonarne gdzieś np w marketach lub obok
1 0
odpowiedź