Monika Wach-Wojciechowska head of programmatic w OMD

Do agencji OMD dołączyła Monika Wach-Wojciechowska, która stanęła na czele zespołu programmatic. Wcześniej pracowała m.in. w Performance Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Monika Wach-Wojciechowska head of programmatic w OMD
Monika Wach-Wojciechowska

Monika Wach-Wojciechowska jako head of programmatic odpowiada za koordynację 7-osobowego zespołu specjalistów oraz nadzoruje wszystkie realizowane w jego ramach projekty.

- Monika wniosła do zespołu nie tylko duże kompetencje i doświadczenie, ale też wspaniałą, pozytywną energię. Bardzo się cieszymy, że dołączyła do nas w roli liderki zespołu programmatic - komentuje Anna Podskarbi, dyrektor zarządzająca OMD.

Monika Wach-Wojciechowska specjalizuje się w performance marketingu, jest certyfikowaną trenerką Google Marketing Platform. Z branżą marketingową związana jest od blisko 10 lat. W tym czasie współpracowała m.in. z takimi markami jak Lidl Polska oraz Dominos.

Poprzednio przez ponad 7 lat pracowała w Performance Media, m.in. jako senior SEM & programmatic specialist.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"