W ubiegłym miesiącu MySpace zanotował 57,4 miliona unikalnychodwiedzin. To o 7 procent więcej w porównaniu z listopademubiegłego, ale mniej niż w październiku obecnego roku (58,8 mln) -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmybadawczej Nielsen Online.
Drugi najpopularniejszy serwis społecznościowy w USA jakim jestFacebook, zanotował 22 miliony unikalnych odwiedzin - o 89 procentwięcej niż rok wcześniej w tym samym okresie oraz o 2,5 milionawięcej niż w październiku tego roku.
Za MySpace i Facebook, w pierwszej dziesiątcenajpopularniejszych społeczności internetowych w USA znalazły się wubiegłym miesiącu : Classmates Online (11,5 miliona unikalnychodwiedzin, spadek o 6 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem),Windows Live Spaces (9,5 mln, wzrost o 8 procent), AOL Hometown(7,6 mln, spadek o 22 procent), LinkedIn (5,4 mln, wzrost o 245procent), Club Penguin (4,4 mln, wzrost o 98 procent), Reunion.com(4,1 mln, spadek o 14 procent), AOL Community (3,5 mln, spadek o 43procent) oraz Flixster (3,4 mln, wzrost o 316 procent).

Wśród blogów internetowych, w listopadzie Google Bloggerzanotował w porównaniu z zeszłym rokiem wzrost liczby unikalnychodwiedzin o 49 procent, do poziomu 33,6 miliona. Z kolei drugi wrankingu WordPress.com miał około 12 milionów odwiedzin (wzrost ażo 310 procent).
W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych blogów w listopadzieznalazły się jeszcze: Six Apart TypePad (11 milionów unikalnychodwiedzin, wzrost o 22 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem),tmz.com (8,9 mln, spadek o 1 procent), LiveJournal (3,4 mln, spadeko 7 procent), Thatsfit (2,6 mln, wzrost o 99 procent), Gadling (2,4mln, wzrost o 255 procent), Engadget (2,4 mln, wzrost o 113procent), Xanga.com (2,3 mln, spadek o 46 procent) oraz Gizmodo(2,1 mln, wzrost o 95 procent).
źródło: Marketing Charts
Hello www.mail.com
@d - „@hahaha - „@r - „@ojezu - „Proponuję zamiast tego symboliczną opłatę od artystów dla producentów telefonów za stworzenie urządzenia umożliwiającego powszechną jak nigdy konsumpcję ich dzieł. Na koniec roku wystarczy podliczyć, ile i jakich telefonów sprzedano, pomnóżmy to przez dwie dyszki i niech artyści zawodowi się złożą na wpłatę.” Twórcy nie zarabiają i nic nie mają ze sprzedązy telefonów, oprócz nielicznych muzyków (YT, spitify), nie mają też tantiem z internetu. A odbiorcy telefonów i big business i owszem. Także tego.” Nie zarabiają z piosenek słuchanych przez ludzi na telefonach w różnych serwisach? Nie zarabiają z ebooków kupowanych przez ludzi w różnych serwisach i czytanych na telefonach? Z audiobooków kupowanych w różnych serwisach i słuchanych na telefonach? Nie zarabiają z filmów i seriali odtwarzanych na telefonach w różnych serwisach streamingowych i nie tylko? Z dziesiątków różnych smartfonowych aplikacji, które w gigantyczny sposób ułatwiają "artystom" dotarcie do odbiorcy? Schowaj się, marny prowokatorze... LOL.” Nie, w większości nie zarabiają. Zarabia wydawca / wytwórnia / operator / sprzedawca sprzętu.” W Polsce i UE własność intelektualna podlega ochronie. W razie kłopotów z egzekwowaniem tantiem zalecam interwencję w ZAiKS lub drogę sądowa. Producenci telefonów nie mają z tym zupełnie nic wspólnego.
@Gdzie tu logika - „Co to za nowe określenie "Artysta Zawodowy" niech zarabia sam na siebie dlaczego jakiś artysta ma być finansowany z moich podatków może ja nie lubię muzyki danego artysty” Artysta zawodowy, to ten co latami stawiał wygórowane warunki finansowe za swoje występy, a gdy przechodzi na emeryturę to płacze że ma 1200 złotych z ZUSu :P