SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na językach” oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam

Program „Na językach” oglądało wiosną w TVN 1,5 mln widzów. Magazyn o show biznesie, prowadzony przez Agnieszkę Szulim, dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i przyniósł z reklam 13,7 mln zł

Program „Na językach” nadawany był w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 3 lutego do 19 maja br. Średnia widownia 16 odcinków wyniosła 1,5 mln osób. Przełożyło się to na 12,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą oglądalnością cieszył się czwarty odcinek programu, który śledziło 1,83 mln widzów.

TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat nadający serial „Kości” oraz finał “Tylko muzyki”, co dało mu 15,98 proc. udziału. Lepsza od TVN była też Jedynka (filmy fabularne; 15,60 proc.). Natomiast słabiej od TVP2 wypadła Dwójka (filmy, „Głęboka woda”, 5,76 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.

Wpływy reklamowe z 16 odcinków programu wyniosły 13,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można było relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany był we współpracy z dziennikiem „Fakt”.

TVN planuje emisję drugiej serii "Na językach" w ramówce jesiennej. 


Widownia „Na językach”  odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
03-02-20131 222 02510,00%11,20%
10-02-20131 101 0139,80%9,90%
17-02-20131 285 85111,20%12,10%
24-02-20131 833 13115,40%17,20%
03-03-20131 686 25713,50%15,30%
10-03-20131 684 04914,00%15,60%
17-03-20131 662 43814,20%16,00%
24-03-20131 356 62111,50%12,90%
31-03-20131 276 9619,90%9,70%
07-04-20131 672 21613,80%14,40%
14-04-20131 437 56311,60%13,20%
21-04-20131 503 97313,10%16,30%
28-04-20131 654 23513,90%16,50%
05-05-20131 731 46915,10%18,50%
12-05-20131 359 78311,20%13,30%
19-05-20131 584 86613,30%16,30%
Średnia1 502 53212,60%14,20%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
Polsat1 908 39915,98%18,86%
TVP11 863 50215,60%14,98%
TVN - Na językach1 502 53212,58%14,23%
TVP2688 1005,76%5,61%

Dołącz do dyskusji: „Na językach” oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hgh
Załosna szmira medialna która ogladaja chyba tylko fani medialnego dna pt Rozmowy w toku to ten sam poziom i widz czyli DNO i 5 m mułu
odpowiedź
User
ocena
Magazym o polskim zasciankowym szoł wiocha biznesie miernotach amatorach i towarzystwie wspólnego ubijania taniej piany
odpowiedź
User
zazou
można luknąć, żeby zresetować mózg przed następnym tygodniem, od takigo programu naprawdę się dużo nie wymaga - trochę plotek, opinii, obsmarowania tego, czy owego. ja czasami oglądałam, kilka odcinków mam nagranych i czeka w kolejce...
odpowiedź