SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na językach” straciło 60 tys. widzów. 10 mln zł z reklam

Czwartą edycję programu „Na językach” oglądało w TVN średnio 1,34 mln osób. Magazyn w porównaniu do drugiej serii stracił 60 tys. widzów. Wpływy z reklam wyniosły 9,70 mln zł.

Article

Program „Na językach” nadawany był na antenie TVN w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia czwartej edycji magazynu wyniosła 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 10,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 12 października br. Oglądało je 1,61 mln osób.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-10-2014

1 606 855

13,29%

02-11-2014

1 599 701

13,06%

23-11-2014

1 506 462

11,62%


Program w porównaniu do emitowanego rok temu pierwszego sezonu stracił 60 tys. widzów. Wówczas „Na językach” oglądało średnio 1,4 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 12,14 proc. oraz 14,74 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1 nadająca głównie program „Rolnik szuka żony” i filmy fabularne, co dało jej 15,33 proc. udziału. Lepszy od TVN był też Polsat (gł. serial „Kości”; 15,08 proc.). Natomiast słabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła Dwójka (felieton „Powstanie - miasto i ludzie”, magazyn „Kocham Kino” i filmy fabularne, tylko 1,91 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN także był trzeci. Liderem był już Polsat, a drugie miejsce zajęła Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

1 956 764

15,33%

12,71%

Polsat

1 924 052

15,08%

16,02%

TVN - Na językach

1 340 009

10,50%

11,76%

TVP2

244 084

1,91%

1,76%


Wpływy reklamowe TVN z premierowych odcinków magazynu wyniosły 9,7 mln zł, podczas gdy druga seria z reklam przyniosła 17,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Piąty sezon magazynu TVN na pokazać wiosną przyszłego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Na językach” straciło 60 tys. widzów. 10 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
botanik
Raz jeden zdarzyło mi się obejrzeć fragment tego wytworu. Rozprawiano o tyłkach gwiazd, rozmowa jakoś się nie kleiła, w pewnym momencie Lizut rzucił do prowadzącej, że i tak najlepszy tyłek ma ona, zapadła niezręczna cisza. Zmieniłem kanał.
17 9
odpowiedź
User
sie masz
Ten program to szczyt hipokryzji. Siedzą w "redakcji" Faktu i rozprawiają o niskim poziomie showbiznesu...
16 9
odpowiedź
User
adrian
program miał potencjał ale chyba redakcja lub reżyser nie maja kompletnie pomysłów, parę razy ogladałem licząc, że może tym razem, ale zawsze to była stracona godzina
15 10
odpowiedź
User
wójt
Dziwne bo mają tyle genialnych wzorców np. amerykańskich jak zrobić taki szołbiznesowy program. Genialna pora emisji, budżet, dostęp do newsów od bulwarówek i taka dupa!
14 10
odpowiedź
User
lol
Bezapelacyjnie jeden z najgorszych programów w Historii Tvn-u. Pamiętniki z Wakacji mniej irytują niż prowadząca którego swojego czasu nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie, w którym roku przystąpiła Polską do Unii, POZDRO AGA.
14 10
odpowiedź