SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na językach” straciło widzów, ale wróci jesienią do TVN

TVN planuje jesienią br. pokazać szóstą serię programu „Na językach”, który prowadzi Agnieszka Szulim. Piąta edycja magazynu gromadziła co tydzień tylko 820 tys. widzów, a TVN w czasie jej nadawania przegrał z TVP1 i Polsatem.

Article

„Na językach”  wiosną br. nadawane było w niedziele o godz. 22.20, a jedno wydanie ze względu na wieczór wyborczy wyemitowano ok. 23.20. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że poświęcony show-biznesowi program w minionym sezonie oglądało średnio 820 tys. widzów przy udziale wynoszącym 7,38 proc. w grupie 4+ i 9,49 proc. w grupie 16-49.

Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. trzecia seria programu miała średnio 1,25 mln oglądających, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 10,40 proc. i 12,72 proc.  Była ona jednak pokazywana 20 minut wcześniej - o 22.00. Nieoficjalnie osoby z TVN przyznają, że za spadek widowni magazynu odpowiadały m.in. seriale, które przed „Na językach” wiosną tego roku emitowała stacja. Zarówno „Nie rób scen” jak i „Mąż czy nie mąż” gromadziły średnio odpowiednio po 1,1 i 1 mln widzów i spadły z anteny po jednym sezonie (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji „Na językach” przegrał z TVP1, która nadawała w tym paśmie głownie filmy fabularne oraz dokumenty i miała 12,37 proc. udziału oraz z Polsatem (też filmy; 12,04 proc. udziału). Stacji udało się jednak pokonać TVP2, notującą 7,23 proc. udziału. TVN zajął też trzecie miejsce w grupie komercyjnej. Najwięcej widzów zgromadził odcinek „Na językach” pokazany 1 marca br. - obejrzało go 1,11 mln osób.

Oglądalność „Na językach” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

1 299 590

12,37%

12,05%

Polsat

1 265 634

12,04%

12,27%

TVN - Na językach

823 363

7,83%

9,49%

TVP2

759 704

7,23%

7,56%

Mimo spadku widowni TVN zamierza jesienią br. pokazać szósty sezon „Na językach”. Przygotowania do realizacji nowych odcinków ruszą w sierpniu br., a trafią one na antenę we wrześniu br. Na razie nie wiadomo, co poprzedzać będzie magazyn w nowej ramówce. Za jego produkcję wykonawczą odpowiada firma Starry Televizor Remigiusza Maścianicy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Na językach” straciło widzów, ale wróci jesienią do TVN

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Realna oglądalność wynosiła jakieś 300 tys. Wiem jak to wyglądało w domach. Oglądała jedna osoba, a w zasięgu były 3 osoby.
16 9
odpowiedź
User
twoje imie/nick
aha
9 9
odpowiedź
User
swte
823 tys. a nie 300 tys... idiota. A oglądalność słusznie spada.
10 9
odpowiedź
User
Marlena
tefałen jest passé...
13 9
odpowiedź