SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na Twitterze najczęściej publikowane teksty, ale największe zaangażowanie generują zdjęcia

Wpisy na Twitterze zawierające zdjęcia, pomimo że stanowią mniejszość publikowanych w serwisie treści, generują największe zaangażowanie użytkowników - wynika z analizy Socialbakers.

Article

Zdecydowaną większość (70 proc.) tweetów opublikowanych przez marki na Twitterze w okresie 3-9 listopada 2014 r. zawierała tylko tekst. 19 proc. stanowiły wpisy z linkami, 10 proc. - ze zdjęciami, a tylko 1 proc. - z klipami wideo.


Za to biorąc pod uwagę 10 proc. tweetów najbardziej angażujących użytkowników (poprzez komentarze czy udostępnianie), największy udział miały w nich wpisy ze zdjęciami (47 proc.). Kolejne były tutaj posty zawierające tylko tekst (28 proc.), linki (23 proc.) oraz wideo (2 proc.).


Analiza Socialbakers wykazała także, że im większą liczbę fanów ma marka na Twitterze, tym większe jest ich zaangażowanie w publikowane przez tę markę treści.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Na Twitterze najczęściej publikowane teksty, ale największe zaangażowanie generują zdjęcia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl