SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najlepsze polskie kampanie roku - kto wygra KTR? (wideo)

W tegorocznej edycji konkursu KTR przyznano 14 nominacji w kategorii Kampania Roku, m.in dla akcji promujących NJU.mobile, Play (z kabaretem Mumio), Idea Bank, Prince Polo, Prudential i radiową Trójkę oraz dla kilku projektów społecznych. Portal Wirtualnemedia.pl prezentuje wszystkie finałowe kampanie.

Article

Mumio przechodzi do Play

Zaangażowanie do reklam przez Play członków kabaretu Mumio, wcześniej przez wiele lat promujących Plusa, na początku br. odbiło się szerokim echem nie tylko w branży marketingowej. Pytani przez Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni ocenili, że to świetny fioletowego operatora, wzmacniający jego wizerunek jako przejmującego klientów od konkurencyjnych sieci (przeczytaj te komentarze). Oprócz spotu telewizyjnego członkowie Mumio nakręcili virale internetowe z udziałem autentycznych klientów punktu sprzedaży Play, które jednak wywołały sporo krytycznych ocen (zobacz szczegóły).

>>> Nominacje do KTR 2014: najwięcej dla DDB, Havas Worldwide i Saatchi & Saatchi

W kwietniu to Play stracił swoje niedawne gwiazdy reklamowe na rzecz konkurenta - Marcin Prokop i Czesław Mozil pojawili się w kampanii T-Mobile (więcej na ten temat).

Autorzy kampanii:
• Zgłaszający: Artegence
• Współzgłaszający: Grandes Kochonos
• Klient: P4
• Dyrektor kreatywny: Mateusz Felsmann, Paweł Nowakowski, Michał Sorówka
• Art. Director: Rafał Mierzejewski, Bartek Storożak, Kuba Gajos
• Copywriter: Radek Błoński, Bartek Gryś
• Account Manager: Mariusz Graca, Celina Kozikowska
• Reżyser: Bartek Prokopowicz
• Dom Produkcyjny TV: Papaya Films, Koi Studio
• Studio Postprodukcyjne: Orka, Yakumama
• Dom Mediowy: Mediacom

Na kolejnych podstronach przedstawiamy pozostałe nominowane kampanie

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najlepsze polskie kampanie roku - kto wygra KTR? (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s
Ten, kto przeklika te 14 stron, powinien dostać od WM medal!
32 10
odpowiedź
User
pavv
TWA - Towarzystwo Wzajemnej Adoracji. Sami produkują reklamy, sami się nominują i sami wygrywają, a pospolity widz wychodzi do WC albo nalać zimnego piwka podczas reklam.
29 10
odpowiedź
User
x.x
najlepsze nju mobile ever !!!
11 16
odpowiedź
User
Dany
14 stron? szkoda że nie 140 ;((((
12 11
odpowiedź
User
Another anonymous cowards
Pavv, ale o co Ci chodzi? O to, ze ktos sie stara zrobic dobra, oparta na dobrym pomysle i swietnej egzekucji kampanie? Czy o to, ze istnieja festiwale, na ktorych wychodzi na jaw roznica pomiedzy robota mierna a robota dobra? Co sie - tak konkretnie tym razem - nie podoba? Piszesz o TWA - bij zabij, dawaj nazwiska, daty, pokaz kto komu dobrze tutaj robi i dlaczego czujesz sie tym skrzywdzony. No smialo.
11 9
odpowiedź