NASK ma 15 mln zł budżetu mediowego. Szuka agencji

Naukowa Sieć Akademicka i Komputerowa (NASK) szykuje kampanię nt. cyberbezpieczeństwa. Chce wybrać agencję do jej obsługi mediowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NASK ma 15 mln zł budżetu mediowego. Szuka agencji

Obecnie NASK prowadzi tzw. rozeznanie rynku i zbiera od agencji mediowych tzw. szacowanie wartości zamówienia. Organizacja zwróciła się do agencji o wycenę obsługi mediowej zaplanowanej kampanii nt. cyberbezpieczeństwa. 

Chodzi m.in. o przygotowanie strategii mediowej oraz świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania i zakupu czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej w mediach na potrzeby emisji kampanii społecznej o cyberbezpieczeństwie. 

Budżet, jaki na ten cel zamierza przeznaczyć wynosi 15 mln zł. Z tego 6 mln zł zostanie przeznaczone na kampanię w telewizji, 1,5 mln zł - na radio, 750 tys. zł na prasę, 2 mln zł na reklamę zewnętrzną, 4 mln zł na internet oraz 750 tys. zł na inne niestandardowe działania. 

Celem kampanii jest wzrost świadomości obywateli Polski w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu, umiejętność identyfikowania zagrożeń i właściwej reakcji na nie.

Start kampanii zaplanowano na I kwartał 2025 roku. Aktualnie trwa przetarg na wybór agencji, która zajmie się m.in. kreacją zaplanowanych działań. Zgłosiło się do niego 16 agencji. 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię