NBP szuka producentu spotu wizerunkowego

Narodowy Bank Polski zaprasza agencje do składania ofert na produkcję spotu wizerunkowego dotyczącego działalności banku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NBP szuka producentu spotu wizerunkowego

Spot będzie przeznaczony do emisji w telewizji i w internecie. Ma prezentować zadania banku centralnego w zakresie zarządzania rezerwami złota oraz informować w sposób dostępny dla odbiorców o znaczeniu decyzji dotyczącej zwiększenia strategicznych rezerw złota. Ma pokazywać, że polskie złoto, które tyle razy pomagało w walce o wolności i niepodległość naszego narodu, wróciło do Polaków, zaś jego sztaby znajdujące się w skarbcach Narodowego Banku Polskiego wzmacniają wiarygodność i zabezpieczają siłę finansową naszego kraju.

Zlecany przez NBP 30- sek. film ma być przygotowany w stylistyce i technice realizacyjnej zgodnej z dotychczasowymi produkcjami tego typu dostępnymi na kanale YouTube NBP. Powinien zawierać połączenie animacji/grafiki 3D ze scenami filmowymi przy wykorzystaniu również materiałów dokumentalnych dostarczanych przez bank.

Wybrana agencja będzie odpowiadać za przygotowaniu autorskiego scenariusza spotu o długości 30-sekund dotyczącego zarządzania przez NBP rezerwami złota. Spot ma być emitowany w telewizji, internecie i na różnych eventach banku. Zajmie się też kompleksową realizacją animowanego materiału, w tym m.in.: produkcją  postprodukcją, opracowaniem autorskiej wersji tekstu lektora, udźwiękowieniem itp. 

Przy wyborze zwycięzcy NBP weźmie pod uwagę: wstępny scenariusz spotu z propozycją koncepcji artystycznej(maksymalnie 40 proc.), doświadczenie agencji (maks. 30 proc.), cenę oferty (maks. 30 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem