Net Applications: Firefox w górę, IE w dół

Pomimo wydania w marcu najnowszej wersji swojej internetowejprzeglądarki firma Microsoft cały czas traci udział w rynku tegotypu aplikacji na rzecz Firefox.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego raportu Net Applications wynika, że InternetExplorer zanotował w marcu spadek udziału w rynku w porównaniu zlutym z 67,44 do 66,82 procenta.

Tymczasem wzrost zanotował w tym samym okresie Firefox: z 21,77do 22,05 procenta udziału w rynku.

Lekko w górę poszły również rynkowe udziały przeglądarek Safarifirmy Apple (z 8,02 do 8,23 procenta) oraz Chrome firmy Google (z1,15 do 1,23 procenta). Za nimi znalazła się z kolei Opera z 0,7procenta udziału w rynku (spadek o 0,01 procenta).

Najnowsza wersja aplikacji Microsoftu - Internet Explorer 8 -między 2 a 31 marca zwiększyła swój udział w rynku z 1,26 do 3,07procenta.

źródło: InformationWeek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS