NetApplications: Chrome odbiera udział w rynku IE i dla Firefox

Przeglądarka internetowa Chrome firmy Google zwiększyła w styczniu swój udział w światowym rynku tego typu aplikacji. Zrobiła to kosztem Internet Explorera Microsoftu i Firefox Mozilli.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego raportu Net Applications wynika, że w pierwszym miesiącu bieżącego roku Chrome miała 5,20 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek. To o 0,57 pkt. proc. więcej w porównaniu ze stanem na koniec grudnia.

Tymczasem lider rynku Internet Explorer stracił w tym samym czasie 0,51 pkt. proc. i zakończył styczeń z 62,18 proc. rynkowego udziału. Drugi Firefox zanotował z kolei spadek o 0,20 pkt. proc., do 24,41 proc.

Za pierwszą trójką znalazły się przeglądarki: Safari (4,51 proc. - wzrost o 0,05 pkt. proc.), Opera (2,38 proc. - spadek o 0,02 pkt. proc.) oraz Opera Mini (0,59 proc. - wzrost o 0,06 pkt. proc.).

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu