Netflix wyda 100 mln dolarów na nowe centrum produkcyjne w Nowym Jorku

Netflix zapowiedział stworzenie w Nowym Jorku nowego centrum produkcji swoich filmów i seriali. W planach jest uruchomieniu sześciu studiów oraz zatrudnienie do ich obsługi kilkuset nowych pracowników. Inwestycja ma wynosić 100 mln dolarów, władze Nowego Jorku obiecały przyznać Netfliksowi ulgi podatkowe.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Plany Netfliksa związane z inwestycjami w Nowym Jorku potwierdził w komunikacie gubernator stanu Andrew M. Cuomo. Netflix posiada już swoje biuro w Nowym Jorku. Serwis zamierza jednak znacznie rozszerzyć swoją obecność w mieście dzięki uruchomieniu tam nowego centrum produkcyjnego.

Według zapowiedzi rozbudowie ulegnie biuro na Manhattanie, natomiast na Brooklynie zostanie otwartych 6 studiów przeznaczonych do realizowania zadań związanych zarówno z nowymi produkcjami Netfliksa, jak też z adaptacją do potrzeb serwisu materiałów publikowanych na licencji. Do tej pory w Nowym Jorku realizowano niektóre prace związane z takimi tytułami jak „Orange Is the New Black”, „Unbreakable Kimmy Schmidt”, „She’s Gotta Have It”, „The Irishman”, „Someone Great”, „Private Life” oraz „Russian Doll”.

Według planów nowe centrum ruszy w ciągu kilku najbliższych lat, a jego budowa pochłonie ok. 100 mln dol. W założeniach po zakończeniu inwestycji w nowym centrum i biurze Netfliksa w Nowym Jorku będzie pracować kilkuset nowych specjalistów zatrudnionych przez firmę. Lokalne władze zapowiedziały ulgi podatkowe dla Netfliksa związane ze zwiększeniem jego biznesowej obecności w mieście.

W pierwszym kwartale 2019 roku Netflix zwiększył przychody o 22 procent, a zysk netto serwisu osiągnął kwotę 344 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media