Będzie polska edycja „Love is Blind”. Netflix szuka uczestników

Netflix pokaże polską edycję reality show „Love is Blind” – programu opartego na eksperymencie, który kwestionuje współczesne standardy randkowania. Jego uczestnicy i uczestniczki mają szansę znaleźć pokrewną duszę, która pokocha ich za to, kim są, nie wiedząc, jak wyglądają. Właśnie ruszył casting do programu.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Będzie polska edycja „Love is Blind”. Netflix szuka uczestników

Jak zapowiada Netflix, program „Love is Blind: Polska” rzuci wyzwanie współczesnemu światu randkowania, stawiając pytania – czy prawdziwa miłość potrafi być ślepa i czy możliwe jest poznanie swojej bratniej duszy i zbudowanie głębokiej emocjonalnej więzi nie wiedząc nic o wyglądzie, statusie społecznym czy majątkowym drugiej osoby?

Na czym polega koncepcja „Love is Blind”?
W „Love is Blind” single i singielki spotkają się ze sobą w tzw. kapsułach – pokojach połączonych ze sobą cienką ścianą. To w nich, odcięci od świata zewnętrznego i bez widzenia się nawzajem, pary prowadzą rozmowy, poznając się lepiej każdego dnia. Gdy zbudowana w ten sposób emocjonalna więź przerodzi się w głębokie uczucie, decydują się na zaręczyny – dopiero wtedy zobaczą się po raz pierwszy – informuje Netflix.

Po opuszczeniu „kapsuł” pary starają się połączyć emocjonalną więź z fizyczną – zamieszkują ze sobą, testują swoją relację w życiu codziennym i planują ślub. To właśnie przy ołtarzu zdecydują, czy powiedzą sobie sakramentalne „tak” i udowodnią, że miłość jest naprawdę ślepa, czy też odejdą od siebie na zawsze – wyjaśniają twórcy formatu.

grafika

Fenomen „Love is Blind”
Program „Love is Blind” stał się globalnym fenomenem od premiery pierwszej edycji w 2020 roku. Po tym, jak eksperyment stał się hitem w USA (gdzie doczekał się 8 sezonów), zrealizowano adaptacje w Brazylii, Japonii, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Niemczech, Meksyku, Argentynie oraz na Bliskim Wschodzie. Netflix ogłosił, że oprócz Polski, „Love is Blind” pojawi się także we Francji i we Włoszech.

W ogłoszonym właśnie castingu Netflix poszukuje kobiet i mężczyzn, którzy pragną stworzyć trwały, oparty na głębokim uczuciu związek na życie. Za produkcję wykonawczą polskiej wersji „Love is Blind” odpowiada firma FremantleMedia Polska. Data premiery programu nie jest jeszcze znana. 

„Love is Blind” to kolejny polski reality show Netfliksa. Serwis zrealizował dotąd trzy edycje programu „Love Never Lies. Polska”, których producentem również jest firma FremantleMedia Polska. 

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"