SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Newsweek" liderem sprzedaży

W kwietniu, dzięki wydaniom papieskim, wzrosła sprzedaż tygodników opinii. Słaba sprzedaż "Ozonu".

Na pozycje lidera powrócił "Newsweek Polska", który sprzedał w kwietniu ponad 266 tys. egz., czyli o prawie 100 tys. egz. więcej niż w analogicznym okresie 2004 roku - wynika z danych ZKDP.

Na drugim miejscu znalazł się "Wprost" z wynikiem 224 tys. egz. (wzrost o ponad 40 tys. egz.), a na trzecim tygodnik "Polityka" - 206 tys. egz. (wzrost o 10 tys. egz.). Średnia sprzedaż "Przekroju"  wyniosła w kwietniu 132 762 egz. (wzrost o ponad 26 tys. egz.).

Wg danych ZKDP średnia sprzedaż pierwszych dwóch wydań tygodnika "Ozon" , który zadebiutował w kwietniu, wyniosła 92 248 egz. Pierwszy numer sprzedał się w 97 831 egz. (przy nakładzie 502 tys. egz.), drugi w 86 664 egz. (nakład: 449,3 tys. egz.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Newsweek" liderem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl