Nickelodeon zmienia logo i oprawę graficzną

Od 1 marca br. kanał dziecięcy Nickelodeon Polska, należący do MTV Networks Polska, zyska nowe logo i oprawę graficzną.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotychczasowy biały napis Nickelodeon umieszczony na pomarańczowej plamie zastąpi proste logo z nazwą stacji w kolorze pomarańczowym. W tym samym kolorze będzie utrzymana też oprawa stacji, która ma być – jak informuje nadawca - „prosta i trójwymiarowa”.

Zmiana obejmuje wszystkie lokalne wersje Nickelodeona oraz wszystkie produkty i platformy komunikacyjne pod tą marką na całym świecie. Jest to pierwsza duża zmiana loga stacji od 25 lat w 30-letniej historii kanału. W USA ruszyła już jesienią ub.r.

Autorami nowej oprawy graficznej i nowego logo Nickelodeona są Russell Hicks, wiceprezes i dyrektor kreatywny Nickelodeon/MTV Networks Kids & Family Group oraz Cyma Zarghami, prezes Nickelodeon/MTV Networks Kids & Family Group.

Nickelodeon nadaje w Polsce od 10 lipca 2008 roku i dociera do 1,8 mln gospodarstw domowych poprzez platformy N i Cyfrowy Polsat oraz sieci kablowe m.in. UPC Polska, Aster, Multimedia Polska i Vectra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg