SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nie pozwól karmić się ściemą” - Arteta reklamuje DayUp (wideo)

Rozpoczętą właśnie kampanię marki DayUp firma Arteta zbudowała wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki. Za ich realizację odpowiadają agencje Vizeum Polska i K2 Media.

Reklamy podkreślają, że produkty DayUp składają się z naturalnych składników: musu owocowego, jogurtu i ziaren zbóż, zawierają tylko naturalne cukry, pozbawione są sztucznych barwników i dodatków. Nie wymaga chłodzenia, gdyż poddawany jest procesowi pasteryzacji jak domowe przetwory.

Spoty wspierające DayUp będą emitowane w TVP oraz na głównych i tematycznych kanałach TVN i Polsatu oraz na kanałach z grupy IDM Net. Kampania internetowa obejmie główne portale horyzontalne i wybrane serwisy kierowane do kobiet. Działania będą również w przestrzeni miejskiej w głównych miastach Polski - na nośnikach Cilylight oraz na nośnikach digital OOH w komunikacji miejskiej.

Za strategię, zakup i planowanie mediów odpowiada Vizeum Polska. Koncept kreatywny przygotowany został przez K2 Media. Agencja odpowiedzialna jest za całościowy nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii, a także za przygotowanie i uruchomienie nowej strony internetowej DayUp.

Dołącz do dyskusji: „Nie pozwól karmić się ściemą” - Arteta reklamuje DayUp (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buahaha
taki ajfon jogurtowy
odpowiedź
User
reklma to sciema Adblock
Nie pozwól karmić się ściemą reklamową - Luke , use Adblock
odpowiedź