Nowa kampania Expandera

Butik kreatywny jasieński/stadnicki wygrał przetarg na nową kampanię wizerunkową Expandera.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Projekt obejmuje spot telewizyjny (30 i 15 sek.), ogłoszenia prasowe oraz internet i materiały POS. Agencja zaproponowała też restyling obowiązujących dotychczas rozwiązań graficznych we wszystkich materiałach drukowanych.

Tegoroczna jest już trzecią kampanią realizowaną przez jasieński/stadnicki dla Expandera.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?