Nowa struktura kreacji agencji FireFly Creation

Zmiany w dziale kreacji agencji FireFly Creation. Za kierowanie zespołem copywriterów, art directorów, designerów i operatorów DTP będzie teraz odpowiadać czterech specjalistów.

km
km
Udostępnij artykuł:

"Mamy bardzo rozbudowaną kreację, która składa się z blisko 20 osób (...) Uznaliśmy, że przy tak licznym zespole nie będziemy stawiać na jednego dyrektora kreatywnego (...) Zdecydowaliśmy się na inne rozwiązanie. Kreację podzieliśmy na trzy współpracujące zespoły, z groupheadami na czele" - wyjaśnia Marek Piotrowski, CEO FireFly Creation.

W nowej strukturze kreacji, w ramach każdej z trzech grup będą współdziałać osoby z różnym doświadczeniem: w interactive, ATL, BTL, community marketingu. Każdy zespół będzie kierowany przez groupheada, który coachuje, inspiruje i uczestniczy w codziennej pracy pracowników. Zespoły mają na stałe zapewniać całościową obsługę projektów dla wybranych klientów FireFly Creation.

Pierwszą grupą kierować będzie Jarek Kubicki (digital & brand design creative director), a drugą Michał Kubik (senior copywriter) i Łukasz Stachniak (senior art director). W przyszłym tygodniu do kreacji ma dołączyć kolejny grouphead, który pokieruje trzecią grupą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa