SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa "Trójka"

22 kwietnia "Trójka" wprowadza nową ramówkę. Jej kształt jest wynikiem gruntownych analiz i badań marketingowych oraz analiz programowych

Nowa ramówka została usystematyzowana i podzielona na pasma, których zawartość została dostosowana do preferencji słuchaczy.

Nowa Trójka oparta będzie w dużej mierze na muzyce - także takiej, jakiej słuchacze nie znajdą w innych stacjach. Ponadto w programie znajdzie się więcej rozrywki oraz programów kulturalnych prezentowanych w nowej formie, dostosowanej do sposobu słuchania radia przez współczesnego odbiorcę. Trójka szerzej niż dotychczas będzie rozwijać komunikację ze słuchaczem. Oprócz telefonów, Internetu zostaną wprowadzone sms-owe sondy, w czasie których słuchacze będą mogli wypowiadać się na poruszane aktualnie na antenie tematy. W Trójce pojawią się także nowe głosy oraz programy autorskie.

Wprowadzane zmiany mają na celu odświeżenie wizerunku Trójki oraz dostosowanie oferty programowej do zmieniającego się rynku. Trojka chce odbudować słabnącą ostatnio pozycję na rynku radiowym i pozyskać nowych odbiorców. Zakładany jest wzrost udziału w rynku do poziomu 6% (do końca 2002 roku), a w ciągu najbliższych dwóch lat do poziomu 10%. Nowej ramówce towarzyszą także zmiany związane z identyfikacją rozgłośni. Wprowadzono nowe jingle promujące hasło "TRÓJKA TWOJE PIERWSZE RADIO", nowe jingle programów i serwisów informacyjnych. Oficjalnie także rozgłośnia zaczęła stosować nazwę "TRÓJKA", a nie Program III.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa "Trójka"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl