SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowatorskie media użyte przez Paralotną i MasterMind

Po raz pierwszy w gazecie codziennej, w wydaniu stołecznym Gazety Wyborczej ukazała się nowa forma nośnika reklamowego tzw. "Post it".

Naklejka w postaci karteczki doklejanej do 1 strony Gazety Praca, z projektem graficznym przygotowanym dla Nikon Polska, dla lustrzanki cyfrowej D50, informuje o nowej cenie aparatu.

Nośnik przypomina oryginalne tzw, "żółte karteczki" Post It, tyle, że wykonane z nadrukiem reklamowym.

  

Częścią intergralną projektu jest pasek u dołu pierwszej strony wydania ogólnopolskiego Gazety Praca.
 
Kreacje obu nosników przygotowała Agencja Reklamowa Paralotna.

Planowaniem oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Master Mind.

Dołącz do dyskusji: Nowatorskie media użyte przez Paralotną i MasterMind

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl