Nowe badania w SMG/KRC

SMG/KRC wykonuje licencjonowany pomiar satysfakcji konsumenta

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czerwcu br. Instytut SMG/KRC Millward Brown Company podpisał umowę licencyjną z amerykańską firmą Walker Information na realizację pomiarów satysfakcji konsumenta. Metodologia pomiaru satysfakcji klienta rozwijana jest przez Walker Information od lat 70-tych, sama firma, będąca pionierem we wdrażaniu metodologii pomiaru satysfakcji, powstała zaś w 1939 roku. W ramach projektu określane są miedzy innymi wskaźniki satysfakcji konsumentów, segmentacja konsumentów ze względu na poziom lojalności, potencjalne sposoby usprawnienia relacji z konsumentem. Jedną z ważniejszych zalet metodologii Walker Information jest wykorzystywanie bogatej bazy benchmarków, służących jako układ odniesienia dla uzyskiwanych wyników.

SMG/KRC w ramach sieci Millward Brown pełnić będzie rolę głównego koordynatora projektu, odpowiedzialnego za jego wdrożenie w regionie Europy Centralnej. Obecnie instytut przygotowuje ofertę dla Klientów, a dystrybucja badania rozpocznie się we wrześniu 2003.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"