Nowy image "Ciuchci"

"Ciuchcia" - nowy, multimedialny wizerunek magazynu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Ciuchcia" - edukacyjny miesięcznik istniejący na rynku od 1992 roku i nawiązujący do popularnego programu telewizyjnego dla dzieci o tym samym tytule - radykalnie odświeża swój wizerunek.

Zmiany w "Ciuchci" trwają już od początku roku, kiedy to przesądzono o multimedialnym charakterze pisma - od stycznia do każdego numeru dołączana jest płyta VCD/DVD z filmem animowanym dla dzieci. Od wakacji wprowadzono także nową szatę graficzną, przez co "Ciuchcia" znacznie zyskała na atrakcyjności - pismo stało się bardziej dynamiczne, nowoczesne i łatwiejsze w odbiorze dla obecnego młodego pokolenia.

Nowa wizerunek magazynu pociągnął za sobą zmiany w jego treści - obok niezapomnianych Moniki i Kulfona pojawili się nowi bohaterowie oraz bardziej komiskowa formuła magazynu, przy utrzymaniu tego, czym "Ciuchcia" zawsze się wyróżniała - wysokich walorów edukacyjnych.

Tytuł skierowany jest do dzieci w wieku 6-9 lat, jego wydawcą są Twoje Media Sp. z o.o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"