Nowy image "Ciuchci"

"Ciuchcia" - nowy, multimedialny wizerunek magazynu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Ciuchcia" - edukacyjny miesięcznik istniejący na rynku od 1992 roku i nawiązujący do popularnego programu telewizyjnego dla dzieci o tym samym tytule - radykalnie odświeża swój wizerunek.

Zmiany w "Ciuchci" trwają już od początku roku, kiedy to przesądzono o multimedialnym charakterze pisma - od stycznia do każdego numeru dołączana jest płyta VCD/DVD z filmem animowanym dla dzieci. Od wakacji wprowadzono także nową szatę graficzną, przez co "Ciuchcia" znacznie zyskała na atrakcyjności - pismo stało się bardziej dynamiczne, nowoczesne i łatwiejsze w odbiorze dla obecnego młodego pokolenia.

Nowa wizerunek magazynu pociągnął za sobą zmiany w jego treści - obok niezapomnianych Moniki i Kulfona pojawili się nowi bohaterowie oraz bardziej komiskowa formuła magazynu, przy utrzymaniu tego, czym "Ciuchcia" zawsze się wyróżniała - wysokich walorów edukacyjnych.

Tytuł skierowany jest do dzieci w wieku 6-9 lat, jego wydawcą są Twoje Media Sp. z o.o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?