Nowy klient agencji Top Impact

Agencja reklamowa Top Impact zdobyła kolejnego klienta

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

SPC- Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska, lider na rynku warszawskim w zakresie podstawowej produkcji piekarskiej.

Agencja przygotowała kampanię reklamową dla pieczywa razowego. Celem kampanii jest budowanie wizerunku całej marki SPC ze szczególnym naciskiem właśnie na pieczywo razowe - powiedziała Ewelina Maciesza, PR Manager Agencji Reklamowej Top Impact

Oprócz kreacji, TOP IMPACT odpowiedzialny jest także za planowanie i zakup mediów. Kampania outdoorowa ma zasięg regionalny i będzie trwała przez październik i listopad 2004 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"