SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient Multi Communications

Multi Communications dla Reader's Digest

Multi Communications wygrała przetarg na obsługę public relations wydawnictwa Reader's Digest. Współpraca obejmować będzie działania z zakresu PR produktów wydawnictwa i PR korporacyjnego.

"O wyborze Multi Communications zadecydowały dwa główne czynniki. Przede wszystkim zaproponowana przez agencję długofalowa strategia działań PR wpisująca się w nasze cele biznesowe oraz doświadczenie i zaangażowanie zespołu konsultantów Multi Communications" - powiedział Jacek Tomczuk, Dyrektor Zarządzający Reader's Digest.

W ramach współpracy Agencja zajmie się obsługą medialną produktów Reader's Digest - miesięcznika Reader's Digest, serii beletrystycznej "Książki Wybrane" oraz poradników - kompendium wiedzy z różnych dziedzin. Ponadto agencja odpowiadać będzie za obsługę medialną największego, a zarazem jednego z najbardziej prestiżowych, europejskich sonadaży konsumenckich - rankingu European Trusted Brands (Marka Godna Zaufania). W ramach PR korporacyjnego agencja zadba o wizerunek Reader's Digest na rynkach wydawniczym i marketingu bezpośredniego.

Wydawnictwo Reader's Digest jest częścią globalnego koncernu wydawniczego, publikującego na całym świecie produkty, które informują, uczą, bawią i inspirują. Polski oddział Reader's Digest powstał w 1995 roku. W 2002 r. w rankingu wydawnictw opublikowanym przez Rzeczpospolitą zajął trzecie miejsce pod względem przychodów. Reader's Digest jest liderem na rynku marketingu bezpośredniego, a ponadto członkiem i założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy klient Multi Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl