Nowy klient Multi Communications

Multi Communications nawiązała współpracę w zakresie PR z działem reklamy Gazety Wyborczej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną procesu zmian zachodzących w strukturach sprzedażowych. Projekt „Cała Naprzód”, bo tak brzmi oficjalna nazwa procesu zmian w dziale reklamy Gazety Wyborczej, obejmuje przede wszystkim: dostosowanie struktury do lepszego zaspokajania potrzeb klientów, ulepszenie systemu ich obsługi i uproszczenie procedur.

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?