SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient Multi Communications

Multi Communications nawiązała współpracę w zakresie PR z działem reklamy Gazety Wyborczej.

Agencja odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną procesu zmian zachodzących w strukturach sprzedażowych.
 
Projekt „Cała Naprzód”, bo tak brzmi oficjalna nazwa procesu zmian w dziale reklamy Gazety Wyborczej, obejmuje przede wszystkim: dostosowanie struktury do lepszego zaspokajania potrzeb klientów, ulepszenie systemu ich obsługi i uproszczenie procedur.

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

Dołącz do dyskusji: Nowy klient Multi Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl