Nowy projekt marki Coca-Cola

Rusza ogólnopolski projekt 'Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jego laureaci wniosą polską flagę przed meczem naszej reprezentacji narodowej podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech. Chętni, którzy ukończyli 12, a nie przekroczyli 16 lat, mogą zgłaszać się do konkursu, wysyłając wypełnioną ankietę znajdującą się na stronie http://www.icoke.pl/

– Cieszy nas, że konkurs ma tak szeroki zasięg i wielu nastolatków może wziąć w nim udział – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce.

Przedsięwzięcie ”Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” to wirtualne rozgrywki piłkarskie przeprowadzane na grze FIFA 06, której producentem jest Electronic Arts  – partner Coca-Cola Poland Services w tym projekcie.

FIFA 06 to pierwsza gra piłkarska z profesjonalnym komentarzem sportowym w polskiej wersji językowej – przygotowanym przez Dariusza Szpakowskiego oraz Włodzimierza Szaranowicza. Nowa opcja gry – FIFA Impreza – umożliwi rozegranie mistrzostw z udziałem wielu graczy w trybie offline.

Wirtualne mecze będą rozgrywane na ekranach kin sieci Multikino i zostaną podzielone na dwa etapy. Pierwszy – na poziomie regionalnym – odbędzie się w dniach 19 – 20 oraz 25 kwietnia br. w sześciu miastach Polski, tj. Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Zabrzu i Krakowie. Finał, wyłaniający sześciu zwycięzców, będzie miał miejsce w Warszawie 9 maja br. Nagrodą główną akcji ”Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” jest wyjazd 6 finalistów na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Niemczech oraz wniesienie polskiej flagi na murawę stadionu przed meczem Polska – Niemcy.

Mamy nadzieję, że to będzie niesamowite przeżycie dla całej zwycięskiej szóstki – tysiące ludzi na stadionie, miliony przed telewizorami na całym świecie, nasza drużyna narodowa tuż obok i polska flaga, którą wnoszą osobiście na środek stadionu. – mówi Mikołaj Ciaś.

Uczestnicy mogą się zgłaszać do 5 kwietnia br.

„Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” jest jednym z elementów kampanii „Piłka zbliża. Podaj dalej.” prowadzonej od początku marca przez Coca-Coca Poland Services w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA