Nowy wizerunek internetowy Audi

Agencja interaktywna Conecto zakończyła pierwszy etap prac związanych z odświeżeniem internetowego wizerunku Audi w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja interaktywna Conecto zakończyła pierwszy etap prac związanych z odświeżeniem internetowego wizerunku Audi w Polsce. Zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis www generalnego dystrybutora samochodów tej marki. W najbliższej przyszłości zostanie on rozbudowany o kolejne działy.

Informacyjno - wizerunkowy serwis www.audi.pl jest twórczym rozwinięciem założeń internetowego Corporate Identity przyjętego przez Audi AG, dostosowanym do wymogów polskiego rynku internetowego.

"Przewaga dzięki technice" to maksyma Audi, którą agencja Conecto potraktowała jako główną wytyczną w kwestii kreowania internetowego wizerunku jednej z najbardziej cenionych marek samochodów. Nacisk położony został na czytelny, obrazowy przekaz, rzetelną informację i funkcjonalność serwisu.

Obok szczegółowych danych dotyczących modeli oraz możliwości porównania ich pod kątem parametrów technicznych, dostarcza on wiele informacji przybliżających technologie, które znalazły swoje zastosowanie w samochodach Audi. Niejednokrotnie okazywały się one rewolucyjnymi rozwiązaniami w przemyśle motoryzacyjnym.

Serwis dostarcza także informacje dotyczące oferty flotowej oraz partnerów Audi. Osobna sekcja przybliża historię i filozofię firmy. Wkrótce serwis zostanie rozbudowany o dział "Moje Audi", przeznaczony przede wszystkim dla właścicieli samochodów tej marki. Będą oni mogli skorzystać z wielu dodatkowych usług, takich jak: możliwość szacowania wartości samochodów, kalkulatory ubezpieczeniowe, finansowe i leasingowe, newsletter, itp. Dział będzie miał za zadanie podtrzymać zaufanie, lojalność i pozytywny odbiór marki wśród jej największych miłośników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami