SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy wizerunek Storck w nowych mediach

Storck, producent słodyczy m.in. Merci, Mamby, Toffifee czy Werther's Original z okazji stulecia firmy wprowadził nowy system identyfikacji wizualnej

Agencja interaktywna NG Interactive stworzyła jeden z elementów promujących nową identyfikację prezentację multimedialną 100 lat Storck.

Prezentacja skierowana jest dla klientów strategicznych firmy Storck oraz dziennikarzy. Pokazuje historie firmy oraz grupy produktów. Założeniem prezentacji jest komunikacja marki Storck w kontekście poszczególnych marek handlowych. Uwzględniając przekaz wizerunkowy stworzone zostały w prezentacji również tapety, wygaszacze oraz krótka gra z możliwością zapisywania wyników on-line i porównywania ich z wynikami innych graczy.

Multimedia to świetny narzędzie tworzenia wizerunku firmy. Muzyka, obraz, interakcja powodują, że lepiej zapamiętujemy informacje, jak również łatwiej nam skonstruować komunikat w sposób odpowiadający założeniom kampanii. przekonuje Przemysław Fura managing partner NG Interactive. W przypadku Storcka mieliśmy ułatwione zadanie, ponieważ firma ta ma bardzo wyraźny wizerunek co znacznie ułatwia ustalenie celów i zadań

Prezentacja i gra została wykonana w technologii Flash. Za opracowanie struktury, scenariusza i treści prezentacji oraz jej zgodność ze strategią komunikacji odpowiedzialna była firma Sensors PR

Jest to kolejna prezentacja multimedialna stworzona przez NG Interactive. W przeciągu ostatnich trzech miesięcy powstały prezentacje dla Shell Polska, Polskiej Korporacji Targowej i Wydawnictwa Nowa Era.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek Storck w nowych mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl