Odkryj świat z National Geographic

Rozpoczyna się kampania reklamowa pod hasłem "Odkryj świat zNational Geographic", promująca kwietniowe wydanie miesięcznika"National Geographic Polska" oraz roczną prenumeratę magazynu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest promocja rocznej prenumeraty NGP w cenie 139zł wraz z prezentami. W promowanej ofercie (oraz ofercie za 199 zł)prenumeratorzy co miesiąc otrzymują 16 dodatkowych stron magazynu istają się członkami "Towarzystwa Naukowego National Geographic",które w tym roku obchodzi rocznicę 120-lecia swojego istnienia.

Kampanię zaplanowano w telewizji (TVN, TVN 24, Polsat),internecie (portal oddyssei.pl oraz nationalgeographic.pl,kobieta.pl, adwords w Google) oraz magazyny wydawane przez G+JPolska (m.in. "National Geographic Polska" oraz "NationalGeographic Traveler").Kreacja spotu agencja Young & Rubicam, dział marketingu G+J.Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta