SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżone “Pytanie na śniadanie” zyskało widzów

Nadawane w TVP 2 “Pytanie na śniadanie”, które w grudniu ub.r. przeszło odświeżenie studia, oprawy i formuły ma teraz większą widownię niż rok temu. Widzów straciło za to ”Dzień dobry TVN”, ale program ten cały czas ma lepsze wyniki niż magazyn Dwójki.

studio “Pytania na śniadanie”, fot. AKPA

studio “Pytania na śniadanie”, fot. AKPA

Zmiany w “Pytaniu” wprowadzono 19 grudnia ub.r. Program zyskał nowe studio, stylizowane na loft, a także nową czołówkę, oprawę graficzną i muzyczną. Nad zmianami czuwała reżyserka Patrycja Matuszewska, wcześniej pracująca w TVN przy takich talent-shows jak “Mam talent!” i “X Factor” (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w ciągu niemal czterech tygodni od wprowadzenia zmian widownia programu TVP 2 wyniosła średnio 637 tys. osób, co dało Dwójce 16,44 proc. udziału w grupie 4+ i 12,92 proc. w komercyjnej 16-49. To lepszy wynik niż w analogicznym okresie rok wcześniej, gdy poranny magazyn śledziło 616 tys. widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 13,80 proc. i 11,79 proc.

Mimo wzrostu “Pytanie” ustępuje nadal konkurencyjnemu “Dzień dobry TVN”. W analizowanym okresie program ten oglądało bowiem 649 tys. widzów, a jego udział wynosił 16,05 proc. w 4+ i 18,56 proc. w 16-49. Rok wcześniej oglądalność morning show TVN plasowała się na poziomie 690 tys. widzów. Miał on jednak wtedy niższe udziały, bo wynosiły one odpowiednio 14,81 proc. i 17,54 proc.


Trzeba też nadmienić, że “DD TVN” trwa czasami nawet o kilkanaście minut dłużej niż “Pytanie” (kończy się bowiem po 11.00, a “Pytanie” między 10.45 a 10.55). Od 13 lutego br. śniadaniowy program TVN ma zostać wydłużony o dodatkowe 30 minut i zaczynać się będzie o 8.00 (dowiedz się więcej).

 Wszyscy 4+16-49
OkresAMRSHR %SHR %
PYTANIE NA SNIADANIE
19-12-2011/12-01-2012637 08016,44%12,92%
20-12-2010/13-01-2011616 41213,80%11,79%
DZIEN DOBRY TVN
19-12-2011/12-01-2012648 78116,05%18,56%
20-12-2010/13-01-2011689 67314,81%17,54%


Najpopularniejszym odcinkiem “Pytania na śniadanie” w analizowanym okresie było wydanie z 27 grudnia ub.r., które przyciągnęło przed ekrany 842 tys. widzów. Z kolei “Dzień dobry TVN” najwięcej oglądających miało 6 stycznia br. - było to aż 1,01 mln osób. Tego dnia jednak TVP 2 nie nadawała swojego magazynu. Drugie miejsce zajął odcinek “DD TVN” z 27 grudnia - miał on 779 tys. widzów, czyli mniej od “Pytania”.  

PnŚWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
127-12-2011842 08716,62%12,09%
204-01-2012759 19820,27%16,49%
329-12-2011722 89215,73%12,89%
411-01-2012711 00419,83%15,01%
528-12-2011679 86114,39%11,08%
 
DD TVNWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
106-01-20121 010 05315,49%15,52%
227-12-2011778 55915,74%18,31%
330-12-2011718 59315,29%19,03%
428-12-2011704 14614,71%17,43%
529-12-2011695 17014,65%17,98%


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Odświeżone “Pytanie na śniadanie” zyskało widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hura
A więcej tych gąb do wierszówki to nie mogło by być ????
i czopek dla redaktor Ani Popek :-) też :-)
odpowiedź
User
Xerox
Jakby zrobili Sranie na ekranie to mieliby jeszcze więcej widzów
odpowiedź
User
Janusz
Jeśli więcej ludzi to ogląda, to chyba tylko po to, żeby pośmiać się z tego żałosnego nowego studia i koszmarnej nowej "oprawy". Poza tym co to za zmiana? Ogląda ich dokładnie tyle więcej osób ilu jest nierobów na Woronicza. Zagonili po prostu do obowiązkowego oglądania wszystkich swoich pracowników.
odpowiedź