Ofensywa programowa Telewizji Polsat

W zeszłym tygodniu Polsat wyemitował trzy nowe pozycje programowe, które od razu zdystansowały konkurencyjne programy innych stacji.

pp - AGB Nielsen Media Research
pp - AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

Największym sukcesem okazał się sobotni program „Jak Oni śpiewają”, który 3 marca obejrzało aż 5,69 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Show przyciągnął więcej widzów niż niedzielna premiera piątej edycji „Tańca z gwiazdami” w TVN. (więcej na ten temat)

Udziały Polsatu podczas „Jak Oni śpiewają” wyniosły 35,45 proc., a w grupie widzów w wieku 16-49 lat – 33,76 proc., co dało stacji pozycję lidera pasma w obu grupach. Druga w rynku telewizyjnym była TVP1, którą oglądało w tym czasie jednak ponad 2 mln mniej osób. 

Wszyscy 4+16-49DataAMRSHR %SHR %Jak Oni śpiewają03-03-20075 686 03635,45%33,76%TVP103-03-20073 405 21421,29%22,25%TVN03-03-20072 471 63615,46%16,86%TVP203-03-20072 029 87212,69%11,60%

Dwa dni wcześniej, w czwartek 1 marca, pierwszy odcinek innej nowości Polsatu, czyli serialu komediowego „Mamuśki” obejrzało 3,1 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 25,21 proc. (w grupie 16-49 wyniosły one 27,49 proc.). Również w tym paśmie Polsat był liderem wyprzedzając drugą w rynku telewizyjnym Dwójkę, której program oglądało w tym czasie 2,31 mln osób.

Wszyscy 4+16-49DataAMRSHR %SHR %Mamuśki01-03-20073 098 63025,21%27,49%TVP201-03-20072 318 08218,59%17,33%TVN01-03-20072 218 07018,79%18,23%TVP101-03-20071 179 5419,63%10,09%

Również niedzielny premierowy odcinek serialu sensacyjnego „Prawo miasta” pokonał konkurencje audycje, choć w tym przypadku przewaga nie była już tak duża. Serial przyciągnął przed telewizory 3,11 mln widzów, o ponad 200 tys. więcej niż programy emitowane w tym czasie na antenie TVN, który był wiceliderem pasma. Udziały „Prawa miasta” w rynku telewizyjnym wyniosły 25,6 proc., a w grupie 16-49 aż 30,05 proc.

W miniony weekend Polsat w grupie 16-49 był stacją numer jeden ze średnimi udziałami (sobota, niedziela) na poziomie 20,93, przed TVP1 (20,68), TVN (18,25%) i TVP2 (16,67%). Sobotnio-niedzielne pasmo prime time również należało do Polsatu. Udziały w grupie 16-49 wyniosły 26,13%. Na drugim miejscu uplasowała się TVP1 (25,42%), następnie TVN (20,05%) i TVP2 (11,41%).

pp - AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
pp - AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem