SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Big Music Quiz” Sławomira Zapały w TVP1 ma o 430 tys. widzów mniej niż w TVP2

Prowadzony przez Sławomira Zapałę nowy program „Big Music Quiz” po trzech tygodniach emisji w piątkowym paśmie w TVP1 ogląda średnio 1,17 mln widzów. W porównaniu do odcinków emitowanych w TVP2 format stracił 430 tys. widzów.

Article

Nowe muzyczne show „Big Music Quiz” zadebiutowało na antenie TVP2 w niedzielę, 11 marca br. o godz. 20.05. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków formatu (pokazanych do 25 marca br.) wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 9,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Jak już informowaliśmy, pod koniec marca br. Telewizja Polska zdecydowała się na przeniesienie muzycznego formatu do TVP1.

Pierwszy odcinek w Jedynce pokazano w niedzielę wielkanocną. Była to specjalna emisja, którą śledziło 1,82 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 13,16 proc., 10,16 proc. i 12,10 proc. udziału.

Od 6 kwietnia TVP1 rozpoczęła już regularne nadawanie „Big Music Quiz” w piątki o godz. 21.35. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków pokazanych w tym paśmie (do 20 kwietnia) wyniosła 1,17 mln oglądających, co dało stacji odpowiednio 9,11 proc., 8,82 proc. i 8,83 proc. udziału.

Jak wynika z naszej analizy show Sławomira Zapały po przeniesieniu z TVP2 do TVP1 straciło 430 tys. widzów, ale jego rynkowe udziały spadły nieznacznie (w analizie pod uwagę nie został wzięty odcinek wielkanocny, emitowany wyjątkowo zupełnie w innym paśmie).

Średnia widownia wszystkich siedmiu dotąd pokazanych odcinków programu na obu antenach wyniosła 1,45 mln osób, co przełożyło się na 9,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+, 9,17 proc. w 16-49 oraz 9,33 proc. w grupie 16-59.

Program „Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Big Music Quiz” Sławomira Zapały w TVP1 ma o 430 tys. widzów mniej niż w TVP2

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pn
a to dobre. no to się uśmialam serdecznie. Ta publisia łyka te g...a endemola jak gęs kluski, a niewdzieczni ludziska nie oglondajo
50 13
odpowiedź
User
fuj
Muzyka Sławomira jak i sam Sławomir są OBLEŚNI.
37 15
odpowiedź
User
Piotr
A ja się pytam kto by jeszcze chciał tego nudnego pajaca oglądać ?? przecież ten pajac jest odrażający to nic dziwnego że ten nudny program mało kto chce oglądać .
40 16
odpowiedź
User
Romek
Brawo Sławomir, najlepszy program w wiosennej ramówce, nie liczy się oglądalność, liczy się misja. Brawo Sławomir
15 53
odpowiedź
User
żałosny program
jak zwkle, sam kit
21 16
odpowiedź