TVN24 w kwietniu wyprzedził TVP Info w 4+, a Polsat News - w 16-49

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w kwietniu br. było TVN24, które wyprzedziło TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a największy spadek odnotowała stacja Biznes24. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 na drugie miejsce awansował Polsat News, który wyprzedził TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Średni dobowy udział TVN24 w kwietniu 2021 roku wyniósł 5,06 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 7,33 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 3,86 proc. (po spadku o 30,65 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W kwietniu br. kanał miał 2,05 proc. udziału, po spadku względem kwietnia 2020 roku o 16,93 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,05 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 13,21 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,39 proc. (w dół o 32,10 proc.).

Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 125 proc. do 0,018 proc. udziału.

Największą stratę oglądalności zanotowała stacja Biznes24, która w zestawieniu była ostatnia. Jej wynik zmniejszył się o 42,86 proc. do 0,004 proc. udziału. Kanał nadaje od marca ub.r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-kwiecien-2021-tvp1-tvn-polsat-lider-hity,7170196105963137a ##

Największy udział (5,44 proc.) wśród grup kanałów newsowych w kwietniu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca spadek o 9,66 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 27,55 proc. do 4,91 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych spadł o 18 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w kwietniu 2021 roku wyniósł 12,61 proc. Było to o 18,45 proc. mniej niż w kwietniu 2020 roku.

grafika

Polsat News wyprzedził TVP Info w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w kwietniu 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,20 proc., po spadku o 17,58 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat News. Stacja miała 1,66 proc. udziału, po spadku o 26,40 proc.

Udział trzeciego TVP Info wyniósł 1,64 proc. (spadek o 47,01 proc.). Stacja spadła z drugiej lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-kwiecien-2021-fakty-liderem,7170195256875137a ##

Największy spadek - wynoszący 60,96 proc. do 0,21 proc. - odnotowała tutaj stacja TVN24 BiS. Z kolei jako jedyna zyskała Superstacja - było to 9,52 proc. do 0,02 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,41 proc. udziału, po spadku o 22,90 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,23 proc. udziału w rynku, po spadku o 31,81 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style