SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2 mln widzów „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wygrywa z konkurencją

Jedenasty sezon „Kocham Cię, Polsko!” ogląda średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do dziesiątej edycji, emitowanej rok temu, format stracił 200 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji nadal jest liderem rynku telewizyjnego.

Article

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków jedenastej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 2,01 mln widzów, co przełożyło się na 12,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 20.05, począwszy od 3 marca br.

Show notuje delikatny wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,96 mln osób, drugi - 2,01 mln, a trzeci - 2,05 mln.

Względem dziesiątej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, program stracił 200 tys. widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 2,21 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 14,21 proc., 13,33 proc. oraz 13,06 proc.

Dwójka w czasie emisji show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem jest TVP1, nadająca wówczas gł. serwis sportowy i serial „Komisarz Alex”, co daje jej 10,91 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (pasmo filmowe; 9,98 proc.), a czwarty - TVN („Hipnoza” i filmy; 7,99 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVP2 jest trzecia, a w grupie 16-59 zajmuje miejsce drugie.

W opartym na holenderskim formacie „I love your country” programie „Kocham Cię, Polsko!” rywalizują ze sobą dwie drużyny, sprawdzając swoją wiedzę o Polsce i Polakach. W jedenastym sezonie kapitanami ponownie są Antoni Królikowski i Tomasz Kammel, a show prowadzi Barbara Kurdej-Szatan.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wygrywa z konkurencją

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tup
Dość mało, biorąc pod uwagę co leci w tym samym czasie na TVN-ie, i powtarzane dziesiątki razy filmy animowane na Polsacie.
39 16
odpowiedź
User
rurku
A oglądalność OMSNM i Rodzinki jutro?
21 9
odpowiedź
User
kalemba
Nigdy bym nie przypuszczał że coś takiego powiem - na tle Hipnozy czy programów randkowych Polsatu Kocham Cie Polsko jawi się inteligentną rozrywką
63 9
odpowiedź
User
pavv
Od Hipnozy nawet obraz kontrolny miałby większą oglądalność.
49 8
odpowiedź
User
kozanostra1992
A oglądalność OMSNM i Rodzinki jutro?
A **uj z nimi... prawie nikt tego nie ogląda, a jest ogłupiające nie gorzej niż "Hipnoza" i ciągnięte na siłę; meczyk rządzi!!! :P, :D
13 14
odpowiedź