SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,08 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Dwunasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,08 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,55 mln zł.

Article

Średnia oglądalność odcinków 12. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 2 marca do 8 czerwca br., wyniosła 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 8,08 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.40.

Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zainteresował 1,54 mln osób.

W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu spadła o 140 tys. osób. Dziesiątą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,22 mln osób przy udziałach na poziomie 8,94 proc. w 4+, 11,70 proc. w 16-49 oraz 10,85 proc. w 16-49.

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. „Taniec z gwiazdami”, „The story of my life” i filmy fabularne, co dało mu 15,23 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. filmy i „Big Music Quiz”; 11,45 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 8,08 proc. - udział taki sam jak TVP2, ale stacja miała minimalnie niższy średni AMR).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była czwarta.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 12” wyniosły 7,55 mln zł. Dla porównania ósma seria zarobiła z reklam 6,39 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,08 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 stacją trzeciego wyboru

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mmm
Skończcie już ten badziew, ani to śmieszne, ani to ciekawe
17 4
odpowiedź
User
abc
Po co to jest produkowane? Nikt tego nie ogląda, ani to dobry serial...
10 2
odpowiedź
User
Michał
Za dużo sezonów i już nie ciekawe.
11 0
odpowiedź
User
Ewad
Za dużo lokowania produktów, w tym serialu.
9 1
odpowiedź
User
NFil
Następny sezon, aby do kasy- lecz bez klasy.
8 0
odpowiedź
User
xyz
chamskie odzywki, dziewuchy- zarozumiale, nadęte i nieprzyjemne pustaki, jeśli tak bywa w rodzinach to TRAGEDIA!!! Ogladalam przez jakiś czas TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA ZNAKOMITYCH AKTOROW ŚREDNIEGO POKOLENIA!!!!!- doskonala gra i swietne teksty. Reszta.....wypad!
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing