„Rodzinka.pl” straciła 140 tys. widzów. 6,08 mln zł z reklam

Czternasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 940 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła ostatni miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Rodzinka.pl” straciła 140 tys. widzów. 6,08 mln zł z reklam
fot. tvp

Średnia oglądalność odcinków 14. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 8 marca do 7 czerwca br., wyniosła 940 tys. widzów, co przełożyło się na 7,04 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było głównie w piątki o godz. 21.45.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-o-mnie-sie-nie-martw-10-serial-tvp2-stracil-widzow,7171063403509889a ##

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 5 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził on 1,15 mln oglądających.

grafika

W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu spadła o 140 tys. osób. Dwunastą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,08 mln osób przy udziałach na poziomie 8,08 proc. w 4+, 10,12 proc. w 16-49 oraz 9,42 proc. w 16-49.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-dobre-i-na-zle-tvp2-ogladalnosc-nowy-sezon-3-6-mln-widzow,7171065378772609a ##

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. „Taniec z gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 13,78 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy fabularne; 9,56 proc.), a trzecia - TVP1 (różne audycje; 8,16 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była trzecia.

grafika

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 14” wyniosły 6,08 mln zł. Dla porównania dwunasta seria zarobiła z reklam 7,55 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było