SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Rodzinka.pl” straciła 140 tys. widzów. 6,08 mln zł z reklam

Czternasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 940 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła ostatni miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł.

Article

Średnia oglądalność odcinków 14. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 8 marca do 7 czerwca br., wyniosła 940 tys. widzów, co przełożyło się na 7,04 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było głównie w piątki o godz. 21.45.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 5 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził on 1,15 mln oglądających.

W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu spadła o 140 tys. osób. Dwunastą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,08 mln osób przy udziałach na poziomie 8,08 proc. w 4+, 10,12 proc. w 16-49 oraz 9,42 proc. w 16-49.

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. „Taniec z gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 13,78 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy fabularne; 9,56 proc.), a trzecia - TVP1 (różne audycje; 8,16 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była trzecia.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 14” wyniosły 6,08 mln zł. Dla porównania dwunasta seria zarobiła z reklam 7,55 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 140 tys. widzów. 6,08 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xyz
Powtórki notują lepsze wyniki... Zbyt późna pora emisji robi swoje... Powinni naprawdę zastanowić się nad zmianami w prime time.
12 9
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
21:45 to zbyt późna pora? 😂 No jak masz góra 16 lat to napewno 😂
10 2
odpowiedź
User
Luc
Będzie kolejny sezon
2 2
odpowiedź
User
miś społeczny
Nic dziwnego, że poziom TVP jest taki jaki jest, skoro wszystkie pozycje programu przelicza się na wpływy z reklam.
2 1
odpowiedź
User
XXXX
Rodzinka.pl stała się od pewnego czasu nudna jak flaki z olejem i przewidywalna jak Wiadomości w TVP 1... Chyba czas zakończyć jej emisji...
2 0
odpowiedź