„Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 3 mln widzów i 10,26 mln zł z reklam

21. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,97 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 19. serii, widownia produkcji spadła o 140 tys. oglądających. Serial nadal dawał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 10,26 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 3 mln widzów i 10,26 mln zł z reklam
„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 21. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.35, w okresie od 28 lutego do 13 czerwca br. Oglądało je średnio 2,97 mln widzów. Przełożyło się to na 20,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-klan-serial-stracil-widzow-ale-tvp1-byla-liderem,7171058637878913a ##

Największą popularnością cieszył się odcinek serii z 7 marca. Zgromadził on przed telewizorami 3,38 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-2018-2019-ogladalnosc-norbi,7171058663282817a ##

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 12,30 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 9,36 proc.) oraz TVP2 (gł. powtórki „Dance Dance Dance” i „Europa da się lubić - 15 lat później”; 4,07 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej na prowadzenie wysunął się już jednak TVN.

grafika

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 21” wyniosły 10,26 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 19” zarobił z reklam 7,87 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-wyniki-ogladalnosci-nowy-serial-tvp1-wicelider,7171069301684353a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek