„Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 3 mln widzów i 10,26 mln zł z reklam

21. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,97 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 19. serii, widownia produkcji spadła o 140 tys. oglądających. Serial nadal dawał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 10,26 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 3 mln widzów i 10,26 mln zł z reklam
„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 21. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.35, w okresie od 28 lutego do 13 czerwca br. Oglądało je średnio 2,97 mln widzów. Przełożyło się to na 20,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-klan-serial-stracil-widzow-ale-tvp1-byla-liderem,7171058637878913a ##

Największą popularnością cieszył się odcinek serii z 7 marca. Zgromadził on przed telewizorami 3,38 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-2018-2019-ogladalnosc-norbi,7171058663282817a ##

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 12,30 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 9,36 proc.) oraz TVP2 (gł. powtórki „Dance Dance Dance” i „Europa da się lubić - 15 lat później”; 4,07 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej na prowadzenie wysunął się już jednak TVN.

grafika

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 21” wyniosły 10,26 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 19” zarobił z reklam 7,87 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-wyniki-ogladalnosci-nowy-serial-tvp1-wicelider,7171069301684353a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu