SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Olivia' najsłabszym kobiecym miesięcznikiem poradnikowym , liderem'Kobieta i Życie'

W lipcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo"Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie"w lipcu br. wyniosła 514 518 egz. (tytuł zadebiutował na rynku wpaździerniku ub. r.) - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "DobreRady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości498 664 egz. (wzrost o 2 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 427 937 egz. (wzrost o 1 proc.).

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie514 518-
Dobre Rady498 215486 445
Świat Kobiety427 937420 585
Poradnik Domowy374 552423 244
Claudia285 169377 828
Olivia236 804333 385


Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy wzrost sprzedaży ogółemodnotował miesięcznik "Olivia" (w górę o 24 proc.).

2009

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie514 518491 664
Dobre Rady498 215507 679
Świat Kobiety427 937401 329
Poradnik Domowy374 552382 476
Claudia285 169262 783
Olivia236 804190 526

Dołącz do dyskusji: 'Olivia' najsłabszym kobiecym miesięcznikiem poradnikowym , liderem'Kobieta i Życie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl