On Board PR dla Unilever

Firma On Board PR będzie realizować działania PR dla marek Flora i Flora pro.activ z portfolio Unilever.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W styczniu b.r. firma Unilever zadecydowała o podjęciu stałej współpracy z On Board PR w zakresie działań public relations dla marek Flora i Flora pro.activ. Wybór firmy On Board PR jest wynikiem konkursu ogłoszonego pod koniec 2005 roku. Zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie działań PR dla obu marek pokieruje Tomasz Turzyński, konsultant On Board PR.

Celem planowanych działań jest zapewnienie społecznej percepcji obu marek sprzyjającej rozwojowi ich pozycji rynkowej. Przygotowany program public relations obejmuje działania edukacyjne marek Flora i Flora pro.activ skupione na kompleksowej opiece nad sercem.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny